Utan dig skulle jag inte vara den jag är!

Datum: 2011-05-06 Tid: 17:45:48
Hejsan !

Har fått planer för idag också, ska dra ner och kolla på fotboll med Eme! :) Den börjar vid sju men jag drar härifrån vid halv sju eftersom Eme och jag ska dra förbi affären en snabbis innan!
Annars händer det inte mycket, vila upp mig inför en heldag på stan imorgon! :)

Hade ju SOprov idag också och det gick faktiskt super! :) Så känner mig rätt nöjd!
Dock känns det lite trist att jag inte kommer träffa älsklingen på hela helgen, eller jo får ju se honom spela match på söndag och sen hoppas jag på att få en puss innan jag drar till bussen! :) hahaha
Han kommer ju faktiskt till mig på tisdag för att vi ska hjälpas åt med engelskan , men då kan man ju fråga sig hur mycket plugg det blir! ;) hahaha jag skoja bara!



// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0