Tagga helg!!!!

Datum: 2011-05-05 Tid: 19:48:05
Hejsan !

Har bara plugga sen jag kom hem så tänker inte gå in mer på det!
Men något jag tänker gå in på är min helg! :) Längtar som fasen måste jag säga! Har som sagt fullt upp i helgen! Eller nae inte imorgon ;) Men en slapp dag måste man ju ha!
På lördag bär det i alla fall av till stan med Eme för en massa shopping och jäkligt go mat på ming! :D Och på söndag , tror det eller ej, men då ska vi dra till Kisa och se på fotboll!
Eme hänger med för att spana in motala folket lite och jag för att spana in älskling ;) hahaha

Lär nog bli en super helg det här! (y)
Och det lär behövas efter den här veckan kan jag säga!



// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0