Ingen shopping idag inte...

Datum: 2011-05-01 Tid: 21:54:52
Ja det stämmer, idag blev det ingen shopping för mig! Dock hittade jag ett par skit snygga byxor som jag ville ha, men de kostade 500 spänn , så nae de fick det inte bli idag ! Förhoppningsvis ska jag dra in till stan med Eme på lördag, och då ska jag köpa dom :) hihihi jag föll verkligen för dom!

Annars har jag väl inte så mycket mer att säga, inte mer än att jag bara kommer kunna tänka på min kära Mika imorgon! Usch , jag tycker verkligen inte om när hon ska opereras!
Men imorgon kan allt få sin vändning, men vad som än händer så finns jag alltid här för henne! Vet inte om du läser det här.... men du ska veta att jag älskar dig oavsett vad! :)<3

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0