Have a good life!

Datum: 2011-05-24 Tid: 18:22:12
Hejsan !

Seeeg dag måste jag säga, inte alls kul! Trött som bara den och sur! Önskar det kunde bli lite bättre väder, sol och värme gör mig på bättre humör kan jag lova! :)
Annars har det inte hänt något speciellt idag och kommer inte hända något speciellt under kvällen heller kan jag säga! Så har inte alls något att skriva om tyvärr :(
Men det kommer jag förhoppningsvis ha i helgen då den är helt uppbokad som det verkar nu! :)

Fredag: Troligen hänga med älskling hem! :)
Lördag: Bröllop, sen kommer älskling hit och vi ska grilla med Victor och Mika! :)
Söndag: Åka till stan med Mamma! :)


Får bli en bild på den här snyggingen idag! :)

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0