Eme och jag har varit duktiga och sprungit idag!

Datum: 2011-05-23 Tid: 18:50:17
Hejsan !

Är precis hemkommen från en springtur med Eme :) Riktigt skönt är det att springa, och man känner sig riktigt duktig efter det! Och det känns verkligen som vi kommit in i det!
Ännu skönare är det att man inte har något plugg nu , dock kommer vi att ha några prov till men det är inte så mycket, och det är ungefär bara 12 skoldagar kvar! :)

Just det , det inlägget jag skrev igår blev lite hastigt! Men jag hade precis återhämtat mig från chocken ;) haha Nej det är inget att skratta åt!
Det var nämligen så att jag , eme och älskling va och bada och älskling dyker i och kommer upp och säger att han slagit i huvudet i en sten! Jag tvingar upp honom ur vattnet och ser att han blöder från huvudet! Great! Men han hade en jävla tur, för det blev bara lite skrapsår lite var som i huvudet!



// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0