Det blir inte alltid som man tänkt sig, men tillsammans fixar vi det här! För jag älskar dig!

Datum: 2011-05-12 Tid: 20:55:16
Hejsan !

inte hunnit skriva något fören nu , har haft fullt upp med både det ena och det andra! Både roliga och mindre roliga saker! Tänker inte gå in på de tråkigar för det är privat men jag delar gärna med mig av de roliga! :) Blev i alla fall att gå en sväng till Mika och prata ut! :)
Vid halv sju stack jag ner till samhället för att möta Eme för att köpa glass! men det blev mer än att bara köpa glass, vi tog en rätt så lång promenad runt Riffet och pratade ut! :) Så den här dagen slutade också bra!


Allting kommer bli bra till slut du ska se att allting ordnar sig!

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0