You make me smile!<3

Datum: 2011-03-03 Tid: 07:58:54
Hejsan !

Allt bra med er?
Jag skriver ett inlägg nu istället, skulle ju skrivit ett igår men jag kom inte hem fören tjugo i sju och då la jag mig i ett bad och sen var jag tvungen att plugga och efter det råkade jag somna till så vid halv tio gick jag och la mig, så nu är jag faktiskt lite pigg :)
Har ju sovmorgon idag så ska gå upp och fixa mig om cirka 20 minuter :)

Annars idag blir det skolan som vanligt, efter den blir det väl att plugga en massa och sen blir det sova ;) hahaha jag vet att jag sover väldigt mycket just nu, men jag har inte kommit tillbaka i mina vanor här hemma än , är fortfarande van vid thailands tid ;)



// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0