Underbar helg :)<3

Datum: 2011-03-20 Tid: 18:10:25
Hejsan !

Min helg har verkligen varit super! :D Bättre vänner får man verkligen leta efter och en bättre älskling går inte att hitta!<3 Hoppas på att nästa helg har mycket att erbjuda också!

Men i alla fall , kan ju sammanfatta min helg lite nu då :)
I fredags var vi ju lediga så det blev det att sova ut och sen ta en lååång fika med moa och sen dra hem till henne :D När jag kom hem blev det hockey!
I lördags blev det först att slappa en hel del och sen stack jag ner och träffade mika och sen kom hon hit, vi pratade, skrattade och planerade lite inför sommaren! Känner på mig att den här sommaren kommer bli helt underbar! Sen vid halv åtta kom älskling och vi pratade lite, sen stack mika hem och jag och älskling stack ner till affären och handlade lite och sen blev det att äta och sen film! Saw lll :) efter det blev det bara en massa mys!
Idag (söndag) vaknade med älskling bredvid mig :) Stack ner och åt frukost och sen har vi bara slappat och myst som vanligt :) ikväll ska jag nog ta mig i kragen och städa rummet , vilket är väldigt behövligt!!!!! (a)

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0