Underbar dag med en underbar person....

Datum: 2011-03-16 Tid: 15:48:43
Hejsan !

Förlåt för att jag inte hann med att uppdatera mig igår, men det var såhär att jag hade inga planer på att va med någon igår utan bara planer på att plugga. Men som ni säkert förstår så ändrades det under dagen , så det slutade med att älskling följde med mig hem :)
Och vi lagade mat och bara myste , sen åkte han hem vid nio och då pluggade jag ett tag och tog mig sen ett bad och la mig rätt skapligt ändå :)

Och idag ska jag bara slappa, ska faktiskt baka en cheescake, ska ner med lite saker till pappa som jobbar på träningshuset idag och när jag ändå är nere i samhället blir det att dra till affären och handla det sista tills i morgon :D
För i morgon åker vi till stockholm!!!!! :D



// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0