Träningvärk i magen... vad kan det bero på?

Datum: 2011-03-05 Tid: 09:52:51
Hejsan !

Igår blev det ingen uppdatering, och det är på grund av att blogg.se inte ville publicera mina inlägg, men jag får hoppas det går bättre idag :)

Var ju i alla fall med Eme igår, vi gjorde inte så mycket eftersom vi var så jäkla trött, men trotts det låg vi i sängen och as garva i säkert 2 timmar eller något :P Så idag har jag träningsvärk i magen (a)
Och idag ska jag in till stan , åker nog snart och sen får vi se vad dagen har att erbjuda :) Inte säkert att det blir att sova över med älskling då han blev sjuk häromdagen , men det märker vi lite senare :)
Annars har jag faktiskt en reservplan :D



// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0