Snart dör mitt batteri.....

Datum: 2011-03-14 Tid: 19:56:22
Hejsan !

Får bli ett snabbt inlägg nu då batteriet snart dör, inte bra! För jag ska in på blocket och kolla lite.. men jag har tur för mamma kunde springa upp och hämta min laddare sen :D
Sen jag skrev sist har det väl inte hänt så jättemycket, somnade typ och låg och sov i typ en timme tills telefonen ringde och väckte mig. Och gissa vem det var som ringde? För en gångs skull var det inte älskling utan det var moa :) Vi pratade väl i sisodär 45 minuter ;)
Hade en hel del att prata om som nu kanske förstår efter som vi nästan pratade i en timme, men det är rätt härligt att prata i telefonen ibland :)


Varför är det ingen som ser?

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0