Ny vecka med nya bekymmer!

Datum: 2011-03-21 Tid: 16:54:53
Hejsan!

Fick sluta tidigt idag så var hemma vid två :D Riktigt skönt måste jag säga! Men det blev inget slappa för mig när jag kom hem , eftersom jag var så smart igår kväll och började ta ut allt från rummet och inte gjorde klart det igår då klockan blev för mycket så var det kvar idag!
Så när jag kom hem var det bara att börja fixa rummet, och nu är jag äntligen klar, och känns rätt skönt att sitta i ett rum som är ny städat :D För tro mig, det behövdes verkligen!

annars händer det väl inte så mycket ikväll eller den här veckan!
Kanske blir bio på fredag och kanske eme någon dag i helgen, men jag får återkomma om det när jag vet mer och har bestämmt allt :)

Håller även på att bli sjuk, kuuuul!!! Hostar som fasen och det bara kliar i halsen! Förhoppningsvis så är det bara hosat och förhoppningsvis går det över till helgen :)


Minnen men aldrig glömmer!<3

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0