Nu är min helg planerad och den kommer bli super :)

Datum: 2011-03-31 Tid: 21:42:14
För imorgon ska jag bara vara hemma och ta det lugnt vilket verkligen kan behövas med tanke på hur trött jag var idag ;) Sen på lördag så drar jag till stan med mamma och Eme :D Och där stannar vi väl ett tag och vi ska äta på ming palace, tror eme och jag har gått och tjatat om det i eveigheter snart ;)
På kvällen så kommer älskling och han stannar tills på söndag och vi ska bara mysa och ha det bra :) Kan tänka mig att det blir en och annan film!
Och på söndagen måste jag även plugga lite på musiken som vi har ett litet prov i på måndag, men det tar vi då!

Nu ska jag i alla fall sova så jag orkar upp i morgon, vilket jag inte kommer göra ändå , men jag måste ! hahaha gu vad jag babblar på nu då ;)



// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0