Niiice lördag :D

Datum: 2011-03-27 Tid: 12:23:13
Hejsan !

Orkade inte uppdatera mig igår , eller jag hann inte med andra ord ;D Blev ju lite ändrade planer när jag hade åkt ;) Men ska i alla fall berätta om dagen :)
Började med att moa och jag tog tåget in , när vi väl var inne stack vi till tacobar och åt med Eme och Elina, blev sallad för allihop ;)
efter det gick vi och kollade i affärer, det är verkligen inte kul att göra det när man inte har några pengar förtillfället ;)
Sen skulle moa och jag dra till intersport, men när vi kommer in på gränden så är det proppat med folk och då kommer vi på, just fan eric saade är ju där! Men han hade inte kommit än så moa och jag trängde oss fram och hamnade nästan längst fram :) Hade dock ingen kamera med mig, så tog med mobil, lägger nog in någon bild sen ;D
Efter det blev det bio :) Och I am number four är sjuuuuukt bra, och jag säger bara se den på bio, den är verkligen värd pengarna!

När jag kom hem så kom älskling en stund :)<33 Skulle egntligen ha varit med mika, men eftersom älskling bara kunde igår kväll så fick det bli honom då och mika idag :)

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0