Melodifestivalen.... vad ska man säga?

Datum: 2011-03-12 Tid: 22:18:28
Hejsan !

Idag har jag inte alls gjort mycket, bara slappat och det har varit riktigt skönt :)
Blev ju att se på melodifestivalen, och jag, vad ska man säga? Ville inte att Eric skulle vinna, för det var mååånga som var bättre än honom!
Tillexempel swingfly, men nu är det som det är och man får väl hoppas att det går bra för honom ändå :)

Imorgon fyller ju kusinen år så det blir att fira henne och efter det blir det väl att dra hem , och då ska jag faktisk bra slappa :) Men nu är jag rätt så trött så ska nog gå och lägga mig snart, ska bara läsa lite bloggar och så först ;) Så ni får sova så gott!

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0