Jag vill inte bli sjuk.....

Datum: 2011-03-23 Tid: 17:35:49
Hejsan !

Skulle tränat idag , men så blir det inte! Finns några anledningar till att det inte blir någon träningen och det är för att moa skulle plugga och jag har fått värsta hostan och får inte anstränga mig! Det är sååå typiskt att man ska få det när man väl bestämt sig för att träna! Men aja, får se till att ta tag i det nästa vecka om man blivit av med hostan :)

så ikväll blir det att plugga lite tyska och bara slappa :) Ska nog slänga mig i ett varmt bad också! Kan inte komma på så mycket mer som jag måste göra, och helgen är troligen rätt fullbokad som vanligt, eller det ända som är bestämt är ju att jag och moa ska åka till stan och gå på bio på lördag , men har även lite andra planer för fredagen och kanske söndagen :) Men det får vi ta då!


I can't live without you!<3

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0