Jag är sååå trött....

Datum: 2011-03-07 Tid: 17:24:01
Hejsan !

Blev en hel del pluggande igår, vilket visade sig idag när jag gjorde provet, svarade på allt förut två saker som jag inte hade pluggat på så jag är rätt nöjd :D Och matten lämnade jag också in idag!
Så när jag kom hem idag råkade jag lägga mig i soffan och somna , oups (a) Men det kan behövas inför en kvälls pluggande, dock blir det nog bara tyska plugg idag och att börja med SO:N eller så börjar jag med den i morgon, vi får väl se ;)
Älskling kommer ju i morgon och sover till onsdag, för på onsdag är vi nämligen lediga :D Och nej vi har inte studiedag, vi har någon jobba hemma dag, så vi får hem några beting vi ska göra :P Men det blir nog inte så himla mycket :)



// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0