Hemma igen... kanske börja fixa lite?

Datum: 2011-03-19 Tid: 12:37:41
Hejsan!

Blev ingen fika, var tvungen att gå hem och fixa lite och så och sen måste jag ju faktiskt fixa mig själv! Har ju nämligen ingen anning om när älskling kommer!
Han har match idag så han visst inte själv, men kan tänka mig att han är här runt 6 eller något, men det märker vi! Så nu tänkte jag bjuda på lite musik :D

Smokie – (I Just) Died In Your Arms Tonight
Cerla vs. Manian – Jump - Italobrothers New Vox Radio
Pitbull featuring T-Pain – Hey Baby (Drop It To The Floor)
Usher – More - RedOne Jimmy Joker Remix
David Guetta – Who's That Chick ? (Feat. Rihanna)
Tim Berg – Seek Bromance - Avicii Vocal Edit
Britney Spears – Hold It Against Me
Alexis Jordan – Happiness
Youth Group – Forever Young
Manian – Heaven (feat. Aila) - ItaloBrothers New Voc Radio Cut
Gabriel Brandes – You - Radio Edit
Cascada – Ready For Love - Italobrothers New Vox Remix Edit
DJ Manian vs. ItaloBrothers – Colours Of The Rainbow
Sommarpojkarna – Efterfest - Radio Edit
Akon – Right Now (Na Na Na)
Kanye West – All Of The Lights
Diddy - Dirty Money – Coming Home
Eric Saade – Popular
Swingfly – Me And My Drum (feat. Christoffer Hiding)
Nicke Borg – Leaving Home
Danny Saucedo – In The Club
Sara Varga – Spring för livet
Katy Perry – E.T.


// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0