Helgen blev inte som planerat.....

Datum: 2011-03-05 Tid: 19:54:22
Hejsan !

Hemma från stan nu och jag fick med mig två tröjor, en spray och en deo hem idag :) Sen ska även jag och mamma beställa ett par byxor ikväll!
Och som ni mäker på rubriken så blir inte min helg som planerat, för älskling mår inte bra så han kommer inte ikväll! Men vi bestämde att han ska komma på tisdag och troligen sova till onsdag om han är frisk :)

Men känner att det kan vara rätt skönt med en slappar helg, är så jäkla trött och seg! Och i mrogon måste jag plugg på musikprovet och göra min matteläxa, så det blir nog bra ändå!
Jag vill hellre att han blir frisk än att han ska sova här och inte alls må bra! Så det var nog ändå bäst att det blev som det blev, även om det känns lite surt!


Utan dig är jag inte hel!<3

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0