Drar till moster och kusin i helgen...

Datum: 2011-03-11 Tid: 16:54:36
Hejsan !

Idag när mamma kommer hem åker vi till carro och wilma, wilma fyller nämligen år på söndag och eftersom vi bor en bit ifrån varandra så åker vi redan idag! :)
Så får väl se vad som händer där, ska i alla fall se på melodifestivals finalen och äta smörgårstårta i morgon :D Sen får vi se vad helgen har att erbjuda!

Hade ju tyskaprov igår och det gick väl skapligt, trodde det skulle gå sämre! Och sen var ju jag och Eme ppå träningen, och jag säger bara ingen kommentar om det! (a)
Tänker i alla fall aldrig mer visa mig där, och så har jag lärt mig att man borde gå på toa innan man sätter sig på en buss, för man vet aldrig om det är låst till toan eller inte inne i idrotthallen ;)



// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0