Dessa jäkla rubriker....

Datum: 2011-03-14 Tid: 16:14:49
Hejsan!

Skolan idag som vanligt, och den var väl helt okej, räknar ändå bara ner tills vi åker till stockholm på torsdag (a) haha bara två dagar kvar :) Och idag fick vi även reda på att vi fick åka med 9A vilket är super, mindre super är väl att bussen hämtar oss 06:15 ;) Men det är väl bara att sova på bussen upp :)
Fick även reda på två prov idag och är väl rätt nöjd måste jag säga!

Ikväll blir det att se på hockey och bara slappa, ska kolla igenom kemin lite också, har ju som sagt nationellt prov på onsdag, och det är jag inte taggad för!
Fast jag är veeeerkligen taggad för helgen, eller förhoppningsvis, för den kommer vara fullspäckad :D Ska troligen vara med älskling på lördag och sen ska jag vara med Moa någon dag tror jag och så blir det mika någon dag, tur att man är ledig på fredag ;)


(bild brist)

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0