Ännu en fullspäckad dag....

Datum: 2011-03-19 Tid: 11:25:29
Hejsan !

Vaknade runt tio av att mamma ringde, hon är i ullared, och då undrade hon lite vad det var för saker jag skulle ha! Och efter det var det ingen ide att somna om, så jag gick upp och åt lite frukost med pappa.
Så snart ska jag och pappa dra ner till affären och handla lite till kvällen, älskling kommer ju, och så ska vi kanske gå och ta en fika :)
Har blivit en hel del fika den senaste veckan, men vad fan liksom? Det är ju så jäkla skönt att bara gå och ta en fika och sitta och prata i timmar :) Ska ändå börja med träningen igen nästa vecka så det blir nog bra :)

Men nu ska jag fixa lite och sen dra, men hör av mig när jag kommer hem igen :)



// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0