9:ornas Stockholmsresa....

Datum: 2011-03-18 Tid: 12:11:06

Hejsan !

Nu är jag hemma från Stockholm igen och tänkte berätta lite om vad vi gjorde :)
Det började med att bussen hämtade upp några i kisa vid 06:00 sen kom den till Rimforsa vid 06:15 och då bar det iväg. Resan upp tog väl ungefär 3 timmar.
Under de tre timmarna lyssnade jag på musik, pratade med moa, såg på film och råkade somna i adams knä (a) När vi kom fram så var vårt första stopp naturhistoriskamusseét, där fick vi lite uppgiftar att göra och sen fri tid. Där ifrån åkte vi 11:30 och då åkte vi till riksdagen, där var vi till till ungefär 13:30 och efter det blev det fri tid på stan :)

Jag, Anna, Emmy, Moa, Fanny, Eme och Elina gick och åt i kungshallen och sen gick vi och köpte lite skor allihop :) Sen särade vi på oss och jag och moa gick , eme och elina och sen Emmy, Anna och fanny! Och ja det blev väl en del shopping för mig:

* ett par byxor
* En mascara
* Ett svart linne
* 2 par skor
* en BH

de byxorna jag köpte var inte de jag skulle ha köpt, för de jag skulle köpa fanns inte i stockholm, men men, får väl se hur jag göra med dom!

Men nu ska jag fixa mig, ska dra och fika med moa sen! :)<3

// Eve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0