Midsommar 2011....

Datum: 2011-06-25 Tid: 17:28:51
Hejsan !

Då är jag hemma efter ännu en midsommar på landet! Och det har varit lika mysigt som vanligt! Sjukt glad över att älskling följde med i alla fall!
Tänker inte direkt gå in på vad vi gjort och så , för jag tänkte att jag lägger upp lite bilder istället! :)



Sådär. blev att dansa lite runt midsommarstången, spela lite fotboll, sen blev det visst lite kubb på kvällen! :) Hann även med att mysa lite med älskling , så det blev en film! Sen blev det en massa prat, och en hel del mat måste jag säga!
Sill och potatis när vi kom dit, sen jordgubbstårta, och på kvällen grillat! Även lite godis, chips och popcorn! :)
Lyckat blev det i alla fall!

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0