Ibland vänds hela min värld upp och ner, men tack vare dig så fixar sig allt!

Datum: 2011-06-25 Tid: 21:38:53
Hejsan !

Borde egentligen inte sitta vad datorn, jag borde packa! För på onsdag drar jag och mamma till Turkiet! Och jag har inte ens börjat packa än, resväskorna står kvar på vinden och kläderna ligger i garderoben eller någonstanns! Så imorgon blir dett packa, packa, packa och sen fotboll! :)
På måndag är jag helt upptagen och på tisdag kommer älsklingen hit! Usch vad jag kommer sakna honom! :(

Tar i alla fall med mig datorn till Turkiet så mig slipper ni inte! (y) Kommer dock inte blogga så mycket som jag gör här hemma, men ska försöka göra mitt bästa med bilder och allt! :)



// Eve

Kommentarer
Postat av: WILMA

VAD SÖT DU ÄÄÄR !!

2011-06-25 @ 22:37:21
URL: http://wilmahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0