Ibland blir det inte så man tänkt sig, tur att det går att lösa!

Datum: 2011-06-08 Tid: 19:16:28
Hejsan! :)

Håller fasen på att smälta bort i den här värmen! Inte alls kul att gå till skolan när man håller på att svettas ihjäl! Åkte ut till Birgitta idag på mentorstiden och stugan för att äta paj och glass! :) Riktigt gott var det!
Lat som jag är så orkade jag inte gå ut till henne, och då var jag smart och frågade om inte Jimmy kunde skjusa mig på moppen vilket han kunde! :)
Annars händer det inte så jättemycket i skolan nu för tiden, gör inget vettigt! Men det är väl tur det, vi slutar ju om några dagar! :)


Vem kan man egentligen lita på?

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0