I Can't stop loving you!

Datum: 2011-06-21 Tid: 20:36:23
Hejsan !

Vaknade upp bredvid kussen och älskling idag! :) Vi käkade lite frukost och fixade oss, och sen pratade jag och älskling om allt möjligt medans kussen var och lekte med några kompisar!
Sen var jag tvungen att lämna älskling vid bussen :( Hatar verkligen det! Men sen drog i alla fall jag, mamma, mormor, kusinen och hasse vidare till busfabriken! Byte även mina byxor och lite mer, så en fullspäckad dag idag också :)

Tänkte ladda upp bildspelet som jag gjorde på mig och älskling igår , lite senare :)

// Eve

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv funderat på att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-20 @ 16:52:08
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0