Har det underbart i Turkiet!

Datum: 2011-06-30 Tid: 15:30:44
Hejsan !
Ledsen att behova gora er besvikna! Men jag kommer inte kunna blogg sa mycket som jag onskar att jag skulle kunna, for min dator ar lite som den ar sa jag har ingen interntetatkomst, men har skickat ett meddelande till en kompis hemma i sverige och fragat lite, sa har jag tur loser det sig! :)
Kommer i alla fall forsoka uppdatera mig varanan dag! :)

Annars ar allt super har! Har redan borjat blev valdigt brun och dtehar bara gatt en dag! Hel sjuukt! 
Kommer vara som en neger nar jag kommer hem! Eller inte for jag lovade alskling att inte vara det ;) hahaha 
Hoppas att ni har det bra i alla fall! :)

//Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0