Fullt upp den närmaste veckan.....

Datum: 2011-06-10 Tid: 22:31:42
om inte ännu längre! Tänkte i alla fall ta att skriva lite om vad som händer i mitt liv! :)

Lördag: Hitta på något med Eme, vad får ni reda på imorgon! :)
Söndag: Åka till stan , sen hem till kussen och fira honom!
Måndag: På dagen blir det att fixa lite hemma, sen drar Eme och jag på fotboll! :)
Tisdag: Internationellkväll i skolan, sen hänger troligen älskling med hem!
Onsdag: Utklädningsdag i skolan, på kvällen blir det grilla med klassen!
Torsdag: Skolaavslutning!
Fredag: Åker till kussen för att överraska henne på hennes skolavslutning!
Lördag: Är man hemma hos moster och vet inte vad man hittar på.
Söndag: Tar med mig Wilma hem! :)

Sådär. efter söndagen stannar hon tills på torsdagen, vad vi gör under de dagarna vet jag inte! Sen är det ju midsommar och allt, men det tar vi när vi närmar oss lite mer! :)

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0