Side ikväll!

Datum: 2011-07-04 Tid: 15:30:31
Hejsan !

Ska upp och fixa mig om ungefär en timme! (vi ligger en timme före här så klockan är halv fem just nu) Efter det blir det att dra och äta middag med mamma och sen två stycken som vi träffat! :)
de är tyvärr inte svenskar men de är norskar! Har lite svårt att höra vad de säger, men det går an ;) hahah

Efter middagen drar vi fyra in till side för lite shopping och glass ätning! :) Fick även en förfrågan från animation temat här på hotellet om jag inte ville ta lite bilder på showen de har ikväll! Men var tyvärr tvungen att tacka nej!
de hade en show om grease härom dagen och då tog vi en himla massa bilder och så ville dom ha dom och så sa de att bilderna var fantastiska!

Men jag lovade att jag skulle ta massa bilder på de shower som vi titta på och att de skulle få dom då! :)



// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0