Ingen annan är som du!<3

Datum: 2011-07-29 Tid: 20:52:19
Hejsan !

Nu har jag äntligen tid att skriva lite! :) Inte för att jag vet vad jag ska skriva, men kan ju berätta att ni inte behöver vänta er så jättemycket uppdatering de närmaste dagarna!
Är nämligen fullbokad fram tills på onsdag... oja, jag är en person som ÄLSKAR att göra saker! Det är sommarlov och då ska man inte bara sitta inne och glo, eller? :)


Jag kommer sakna dig något enormt när du flyttar min underbara,
söta, genom goa vän!<3

// Eve

Kommentarer
Postat av: Mikaelaaaaaaaaaaaa

Kommer sakna dig så jävla mycket !!!! skype,sms, telefon, brev, emajl, facebook. u know it !<3

2011-07-30 @ 15:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0