I don't wanna live this life without you,I don't wanna spend the night without you,I don't wanna know what it's like,I can't dream without you.I can't dream without you.

Datum: 2011-07-15 Tid: 13:24:42
Hejsan !

Förlåt att jag inte skrev något igår, men det blev så att Adam sov här och då kände jag inte för att blogga!
Och vi gjorde inte så mycket heller för den delen, var nere i affären, såg på film och bara hade det trevligt! :) Vi bokade även biljetterna till liseberg :) Så på onsdag drar jag, felix, Mika och Adam dit! :)

Och nu ska jag se till att fixa mig för vi ska ner till samhället och träffa Eme! :D
ha det bra!


(bildbrist på hög nivå!)

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0