Händelserik dag!

Datum: 2011-07-05 Tid: 19:14:48
Hejsan !

Dagen började super! Ut och sola vid halv tio , låg vid poolen till tre stack sen upp till rummet för att se ett avsnitt av gossip girl! Sen bestämde jag mig för att se ett till!

Men mitt i det andra avsnittet blir jag avbruten av att det bankar på dörren! Det vissde sig att det bra! Så det var baar att springa ut och när jag kommer ut ser man stora lågor två våningar över mig!
Som tur är slutade allt bra och de lyckades släcka branden själva!
Dock luktade det en hel del så vi fick byta rum, och kläderna stinker , men de får vi tvättade!

Men nu ska jag se till att ha en fortsatt bra semester här nere!
Pratade även med älsklingen idag !!! Gu vad skönt det var att höra hans röst!!!! :)<3

// Eve

Kommentarer
Postat av: Filippa

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-11 @ 10:23:21
URL: http://gravidforsakring.net
Postat av: Tilda

Jag tycker att du har en skitfin sida! Har du tid så slå även ett öga på min :).

2011-07-13 @ 17:28:41
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0