En vecka kvar....

Datum: 2011-07-06 Tid: 21:14:36
Tiden går fort! Åker hem om en vecka redan! Fast måste nog erkänna att det ska bli lite skönt :)
Annars idag var det poolen som gällde, sen sa vi hej då till den norska familjen som vi lärde känna och efter det blev det upp och fixa sig och sen äta! :)

Jag hade sån otur igår :( Först var det ju det där med att det börja brinna på vårat hotell så vi fick byta rum! Och när vi väl byt rum och jag ska platta mitt hår för andra gången så funkar det inte!!! Så testar jag om det funkar att ladda mobil och kamera! Men det funkade inte!
Och då tänkte jag att jaha då är det väl bara det som är felet, så det kom en och fixa det , men plattången funkade inte ändå! :(
Så nu får jag leva en hel vecka utan den!! Men mamma lova mig en ny såfort vi kom hem på onsdag! :) hihi

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0