Ändrade planer hela tiden för min del...

Datum: 2011-07-17 Tid: 23:16:00
Och inget undantag idag... skulle ju vara hemma och städa lite idag tänkte jag! Men så blev det icke! Istället satte sig jag och Eme på ett tåg mot linköping! Som var fullproppat med folk från hultsfred och vimmerby!
Inne istan shoppade Eme lite och sen åt vi på Ciocolata (stavning?) Sen dorg vi hem till min faster där vi fick lite fika och sen satt och pratade :)
Vi orkade nämligen inte vänta på att min halvkusin och hans kompis skulle komma! Så vi gick dit och sen runt halv sju träffade vi Robin och käkade pizza :)
Efter det träffade vi hans kompis och gick till mcdonlads där de skulle ha något ;) Och sen stack jag och Eme hem!

Och nu har jag precis rensat klart min facebook och ska bara ta det lugnt! :D

// Eve

Kommentarer
Postat av: i i d z. [PHOTOGRAPHY]

sv; jag använder mig av en Canon EOS 500D :D



KRAM!

2011-07-17 @ 23:32:30
URL: http://prinsesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0