Två slappa dagar i skolan...

Datum: 2011-01-12 Tid: 16:19:14
Hejsan !

Förlåt att jag inte skrev något mer igår, men jag hade inte tid!
Men tänkte i alla fall ta och berätta lite om hur mina två skoldagar har sett ut :)

Tisdag: Började med engelska och då pratade vi typ och lyssna på en text, matte efter det och då blev det jobba med något, efter det var det svenska och då blev det datasalen och fixa mer med författararbete. Lunch, efter lunchen var det no och då pratade vi typ bara om vad vi ska göra!
Sen var våran elevensval inställd och son fick vi skita i då :D

Onsdag: Började med SO, massa genom gång och sen lite eget arbete om andra världskriget. Efter det var det idrott, fick info om frilufsdagen och sen blev det spökboll :) Efter det var det matte och då blev det att jobba vidare med skala! Lunch, efter lunchen blev det språk och då pratade vi bara om vad vi gjort på lovet, efter det var det mentorstid och stuga, Pratade då om vad som kommer hända framöver och sen blev det att göra klart engelskan och sen lite matte :)




Ska försöka att uppdatera mig bättre i veckorna nu :)
Har ju sett klart one tree hill säsong sju nu, så jag vet inte riktgit vad jag ska göra när jag kommer hem om dagarna , ska i alla fall se första avsnittet på säsong åtta sen (a)


gammal bild!!!

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0