Träffa moster och kusin idag :)

Datum: 2011-01-02 Tid: 10:41:44
Hejsan !

Håller som vanligt på att fixa mig när jag skriver mitt första inlägg för dagen , och har som vanligt tvättat håret och ska snart sminka mig och lite!
Måste åka härifrån runt elva eller typ kvart över, så jag har nog lite bråttom, eller nej föresten det har jag inte ! ;) HAHAH
Vet egentligen inte vad jag ska skriva, för det känns som att jag har bloggat om allt redan, för det är ju inte direkt så att det har hänt något under natten! ;)
Men jag tar och skriver mer när jag kommer hem , för då lär jag ha mer att blogga om i alla fall :)


Bildbrist, så det får bli en bild från turkiet i sommras :D

// Eve

Kommentarer
Postat av: RUVEJDA

Härlig bild!

2011-01-02 @ 17:21:47
URL: http://ruvejjjda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0