Torsdag 13 Januari 2011

Datum: 2011-01-13 Tid: 17:40:33
Hejsan !

Skolan som vanligt idag då, hände inte så mycket! Hade ju sovmorgon :D Riktigt skönt, men var lika trött för det! Det märks att skolan har börjar igen kan jag säga!
Men snart åker jag till thailand, och det ska bli så jäkla skönt att komma iväg från kalla sverige till varma thailand :D Kommer självklart sakna mina vänner och min älskling sjukt mycket, men får ju träffa de när jag kommer hem! <3 det är ju trots allt bara två veckor jag är bort :)

Ikväll blir det i alla fall att se på Djurgården-LHC med mamma :D Pappa är hos hasse och ser den och jag och mamma tänkte köpa hem den då det inte är något annat bra på tv idag :D
Sen blir det lite mat till det! tror även att jag ska hinna slänga mig i ett bad också (a) Jag är verkligen beroend av att bada ;) hahaha



// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0