Tillbaka :)

Datum: 2011-01-26 Tid: 16:16:56
Hejsan !

Blev inget bloggande från mig igår, men jag var ju som vanligt i skolan till halv fyra då jag tog bussen från kisa till stan direkt, mötte upp pappa i stan och vi gick och åt på kebabbaren :D
Efter det tog vi hockeybussen ut till cloetta center för att se LHC-HV71, Hejar ju inte på något av de lagen, men jag hoppades på att HV skulle vinna, och det gjorde dom :D
Sen kom jag hem runt halv tolv och då gick jag och la mig :)

Idag hade vi sovmorgon, då vi inte har någon i morgon! För idag var våran SO inställd och i morgon har vi tema dag, se på film i 3 timmar och sen diskutera och sen slutar vi vid 14:00 :)


Du ser mig inte för den jag är längre!

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0