Take my hand and just don't let go, for as long as I got you I be allright!

Datum: 2011-01-04 Tid: 09:23:05
Hejsan !

För min del blev det att gå upp vid nio idag , det gick väl bra men jag är jäkligt trött nu! Men det är väl lika bra att man börjar vänja sig lite grann i alla fall !
Annars ska jag bara fixa mig och sen dra till eme runt halv elva, vi måste till melkers och fylla på hennes busskort om jag inte minns fel! Men ska smsa henne sen och se hur det var!
för mig blir det nog ingen shopping idag , för mina pengar är snart slut, men när skolan drar igång igen och allt så ska jag börja spara :) Gäller ju att ha lite pengar till sommaren!
Men vet vem, kanske det blir en tröja eller något annat? (a)



// Eve

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

sv:

ja men visst ;D det låter bra det (:

2011-01-04 @ 11:45:10
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0