Super dag med Moa :D<3

Datum: 2011-01-09 Tid: 21:59:50
Hejsan !

Kom precis hem från en super dag med Moa :D
Dagen började med att vi vaknade vid 11:15 och då bestämde vi att vi skulle åka in till stan och äta på kebabbaren och sen se på bio, så vi planerade att ta 17:03 tåget in!
Sen gick vi ner och åt frukost och bestämde oss för att slappa ett tag, så vi satte på The Social network, dock kom vi aldrig riktigt in i filmen, så vi bestämde oss för att ta 15:04 tåget istället!
Så moa stack hem till sig för att fixa sig och duscha och jag stannade hemma och fixade mig och duscha, sen stack jag hem till moa och lämnade hennes byxor som hon glömde hos mig!

Efter det gick vi tillsammans till tåget och åkte in, gick direkt till kebabbaren och åt och sen gick vi till bion för att bestämma bio, men vi hade lite problem för att the tourist var slut, det var även svinalängor (eller vad den hette) och några andra vi ville se! Så vi bestämde oss för Narnia, men ändrade oss ett antal gånger , men till slut blev det Änglagård!
Sen gick vi till vårat café och drack lite choklad, eller jag gjorde det och moa drack nougatkaffe :D Sen stack vi till bion och den var sjukt bra :)
Kan ta och skriva om den sen, men nu ska jag slänga mig i ett bad :D

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0