Plugg och sen sängen, för jag är jäkligt trött...

Datum: 2011-01-19 Tid: 21:12:13
Hejsan !

Nu är jag hemma från stan, har hunnit med en hel del när jag var inne på öppethus :) Började med att mamma skulle hämta ut våra thailändskapengar så Moa och jag stack till gina, bikbok och H&M :D Efter det träffade vi mamma och gick och åt på tacobaren :)
För mig blev det dock en sallad och mamma och Moa tog varsin nacho de luxe ! Efter det skulle mamma ta spruta men jag och Moa orkade inte hänga med så vi stack och köpte varsin varmchoklad :D och det var riktgit behövligt!
Efter det blev det dags att dra till JENSEN på öppethus, och jag ska nog ta JENSEN och inriktning sambeteende :D Men ska kolla lite till innan jag besätmmer mig helt.!




//EVe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0