Öppethus på Jensen.....

Datum: 2011-01-18 Tid: 21:55:24
Hejsan !

Tänkte bara ta att skriva ett inlägg innan jag går och lägger mig! Har inte gjort så mycket nu på kvällen, sett på lite hockey och handlboll, ätit, badat och bara slappat!
Även kollat igenom svenskan lite, tyskan ska jag göra i morgon när jag kommer hem och matten kör jag på torsdag! I morgon kommer jag dock inte kunna blogga så mycket!
Ska nämligen på öppethus på Jensen, så mamma, jag och Moa åker direkt när Moa och jag kommer inte med bussne, så typ vid halv fyra!
Och sen så ska vi äta lite när vi kommer in och så skulle mamma åka och ta någon spruta och vid sex ska vi till Jensen! Så vi får väl se när vi kommer hem , ska i alla fall försöka få in något inlägg :)

Men nu ska jag sova, gonatt :D



// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0