Nu är jag hemma igen...

Datum: 2011-01-02 Tid: 17:40:12
Hejsan !

Kom nyss hem efter en dag på stan med familjen och mosters familj :) Åkte till ikano först av allt och då gick jag med moster (carro) och kollade i olika affärer, kusinen (wilma) gick med mamma , pappa gick ihop med micke :) Och jag fick en ny brunkräm av moster , min tog nämligen slut i morse, inte kul! Men tack moster :D
Sen blev det att äta på sannes (y)
Efter det drog vi till sjukhuset och hälsade på hasse, och han är nog så pigg så att han troligen kommer att få åka hem i morgon :D Skönt det!

Annars ikväll blir det bara att slappa och ha det skönt :D Ska nog lägga mig i ett bad med ansiktsmask och lite sånt ! (y)



// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0