Myspys med Eme på stan :)

Datum: 2011-01-04 Tid: 23:54:04
Hejsan !

Drog ju in till stan med Eme idag också :) Och lika trevligt var det idag som det var igår! Jag köpte en tröja och något nagelset. Eme köpte däremot en massa mer!
Blev att äta på ming palace , sjuuk mysigt :) Sen gick vi typ bara runt och kollade på kläder och prövade! Vid tjugo över fyra tog eme bussen hem till riffet och jag stannade kvar och väntade på pappa som skulle komma, och när han kom stack vi upp till farmor och farfar! Där träffade jag kusinerna en snabbis och sen åt vi och efter det blev det att ta bussen till hockeyn :)

Och nu är jag hemma och ska snart dra mig till sängen , ska ju med mamma till sjukan i morgon och sen ska vi väl handla lite mat och äta lite!


Har insett vilka som är mina riktiga kompisar nu.... och vilka som
kommer finnas kvar i framtiden.. och DU finns inte med!

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0