Mycket att göra.....

Datum: 2011-01-28 Tid: 12:39:13
Hejsan !

Förlåt för dålig uppdatering men jag har inte hunnit! Efter att jag skriv igår kväll så hände inte så mycket, jag och adam gick och la oss och låg och pratade i sängen i ett x antal timmar ;)
Sen somnade vi väl runt två!
Vaknade vid nio tiden idag men låg och drog oss till tio halv elva och efter dte stack vi ner och åt lite frukost! Och nu har jag precis tvättat håret för att vi ska dra ner till affären och handla lite!
Ska nämligen göra en cheescake till tjejkvällen i morgon och sen ska jag göra en kladdkaka till kvällen :D Här ska festas ;) hahahaha



// Eve

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Året sötaste par asså :D <3

puss !

2011-01-28 @ 13:06:24
URL: http://mikablomberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0