Lördag 15 Januari 2011

Datum: 2011-01-15 Tid: 11:37:07
Hejsan !

Vaknade för en halvtimme sen och då tvättade jag håret :) Vet inte riktigt varför jag gjorde det , men jag kände för det, för idag händer det väl inget speciellt, ska bara slappa och ha det skönt :) Blir väl att se på lite tv och sen lite film och så :)
Kom ju även på att jag kanske skulle dra ut och ta lite kort som jag kunde lägga upp här sen, men vi får väl se lite hur det blir med det :) Ska i alla fall försöka göra mitt bästa! d

Och i morgon ska jag dra till farmor och farfar, farfar har fyllt så jag tror att vi ska fira honom :) Dock vet jag inte riktigt när vi ska vara där , men det märker vi ;)
Hör i alla fall av mig lite senare och sen i morgon , det låter bra va? :)

¨

// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0