Kanske dags att lägga sig?

Datum: 2011-01-04 Tid: 00:14:44
sitter här och funderar på om jag inte ska ta och lägga mig? Lär ju bli en lång dag i morgon, och jag vill ju inte vara trött när jag ska springa på stan med eme och när jag ska på hockey med pappa! Men aja vi får väl se! Är inte jätte trött än, men inte jätte pigg heller!
Annars har jag inte gjort så mycket sen jag kom hem , mest sett på hockey och sen har jag även hunnit med att bada :D Vilket var jäkligt skönt!
Ska dra och fixa mig lite nu, men lovar att jag skriver innan jag åker i morgon :D



// Eve

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

nu märker man att 2011 är igång när folk har börjar uppdatera ordentligt ! =)

2011-01-04 @ 02:09:28
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0