Ingen annan är som du <3

Datum: 2011-01-02 Tid: 00:21:39
Hejsan !

Får bli ett sista inlägg innan jag går och lägger mig, håller nämligen på att skicka massa bilder till mika på msn och det tar ett tag och jag visst inte vad jag skulle göra så det fick bli ett inlägg till ;)
I morgon (eller idag då) så blir det att dra in till stan och äta med mamma, Moster, Kusin och Micke :D Och sen blir det nog att åka upp till sjukhuset igen en sväng!
När jag kommer hem , om jag orkar och hinner så ska jag vara med moa tror jag :)<3 Vet inte vad vi ska göra , men något hittar vi nog på om det blir så ;)

Annars är det väl som sagt fullt upp nästan hela veckan, inga ändrade planer, eller jo jag skrev att jag var ledig på måndag, men det är jag inte längra! För då ska jag vara med Eme och vi ska sjunga singstar som bara den (a) (y)



// Eve

Kommentarer
Postat av: eme

SING STAR SOM BARE DEN!!!!! :D

2011-01-02 @ 13:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0