Idag ska jag vara duktig och plugga lite....

Datum: 2011-01-18 Tid: 16:40:15
Hejsan !

Sitter just nu i rummet och har tänt lite ljus och tagit på mig mjukiskläder :D För ska börja plugga lite snart, har nämligen matteprov på fredag, men jag har börjat fatta lite nu! Så ska bara göra några uppgifter till, sen har jag tyska glosor och text, så ska lägga in glosorna och läsa igenom texten!
Sist men inte minst har jag redovisning i svenskan, dock är det typ två veckor kvar tills jag har min, men ska ändå börja öva lite , annars är det inget mer :)

Ikväll blir det väl handboll och slappa :D
Just det, en kompis ska fixa lite bilder åt , eller hon ska göra om några av mina bilder, ska se till att lägga upp dom här sen :)



// Eve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0